Proiectul cu titlul „SPO - PERFORMANTA SI CALITATE IN SERVICII” implementat de:

  • Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Salaj
  • Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Alba
  • Fundatia pentru Dezvoltare Sociala si Economica Zalau
  • Vecom S.R.L.
  • Fondazione Castellini din Italia

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Salaj organizeaza, coordoneaza si realizeaza la nivel judetean activitatea de ocupare a fortei de munca , de formare profesionala si de protectie sociala a persoanelor neincadrate in munca. In plus agentia elaboreaza studii si analize in domeniul ocuparii si formarii profesionale, actioneaza pentru sprijinirea mobilitatii fortei de munca si flexibilitatii functionale a pietei muncii.

Prin personal specializat AJOFM Salaj asigura corect si eficient, activitati de informare si consiliere profesionala, de medierea muncii precum si de formare profesionala pentru persoanele aflate in cautarea unui loc de munca care sunt in baza sa de date. AJOFM Salaj asigura in teritoriu informarea tuturor persoanelor interesate despre aspecte ale legislatiei in vigoare referitor la piata muncii precum si despre drepturile de care beneficiaza persoanele aflate in cautarea unui loc de munca.

AJOFM Salaj organizeaza burse ale locurilor de munca prin care intermediaza direct intalnirea angajatorilor ce dispun de locuri de munca vacante cu persoanele interesate aflate in cautarea unui loc de munca, in conformitate cu cerintele ofertantilor si cu pregatirea solicitantilor.

AJOFM Salaj este membru activ al Pactului Regional pentru Ocupare si Incluziune Sociala Regiunea NV, aducandu-si contributia la elaborarea si actualizarea documentului PRAOIS NV (document ce furnizează cadrul de planificare strategica pe termen mediu pentru promovarea ocuparii in interiorul regiunii NV). Afilierea la aceste structuri parteneriale a permis participarea la reuniunile regionale in care s-au dezbatut probleme de Ocupare si Incluziune Sociala precum si la intalniri cu specialisti din alte state membre ale Comunitatii Europene, in domeniul ocuparii pe piata muncii si al incluziunii sociale.

AJOFM Salaj a participat efectiv la implementarea a 9 proiecte strategice, astfel:

1. ,,SAPeRe” – Studii, analize şi previziuni asupra pieţei muncii pentru a întări capacitatea SPO in România, la nivel naţional şi local

2. „ASC" - Anticiparea schimbărilor pe piaţa muncii

3. „PROSELF" - Promovarea serviciilor de tip SELF-service

4. „SCOP” - Specializarea Consilierilor de Orientare Profesională

5. „COMPROF” 

6. „RATIO L3 - Analizarea, Dezvoltarea, Coniventa, Testarea, Evaluarea si Modelarea unei strategii inovatoare pentru formarea continua a personalului Serviciului Public de Ocupare (SPO)”

 

7. “Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor”

 

8. „Educaţie continua orientată spre performanţă, pentru specialiştii din formarea profesională a şomerilor” – ECOP

 

9. „Pregătirea Aprofundată Continuă în Serviciul Public de Ocupare” – PACSPO.

AJOFM Salaj este partener in 3 proiecte finanţate din FONDUL SOCIAL EUROPEAN Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa prioritara:5 Promovarea măsurilor active de ocupare, Domeniul major de intervenţie: 5.1 Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare, si anume:

1. "ŞOMERII DE AZI – PROFESIONIŞTII DE MÂINE"

2. "O ŞANSĂ PENTRU VIITORUL TĂU"

3. "IFIA – INTEGRAREA PRIN FORMAREA CONSILIERE SI INIŢIERE ANTREPRENORIALA".

Un proiect important este cel derulat pe Axa prioritara:5 Promovarea măsurilor active de ocupare, Domeniul major de intervenţie: 5.1 Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare, si anume proiect “WORKACCES - program pilot de creştere a gradului de ocupare în judeţul aplicantului”, durata proiectului 24 luni.

 
|  harta  |  linkuri utile  |  termeni si conditii  |  confidentialitate  |  contact  |  memoreaza pagina  |  ajutor  |  alte linkuri  |